mijn dochter heeft een iphone 4 gekregen(prepaid).In een uur tijd was haar beltegoed(€10,-) erdoorheen. Kan zij internet uitzetten en alleen op wi-fi?

ik heb al verschillende vragen en sites bekeken, maar kan daar geen eenduidig antwoord vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja dat kan, als je naar Instellingen gaat, vervolgens naar Algemeen en dan netwerk, kan je mobiele data en 3G uit zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht is dit iets voor uw dochter, dit is een abbonement maar je kunt als ouder een limiet instellen welke niet verschreden kan worden tenzij dit word opgeheven of verhoogd. Nu kunt u voor u dochter bijvoorbeeld 200mb internet nemen(voldoende voor bijvoorbeeld facebook/twitter en whatsapp) en dan bijvoorbeeld 100 belminuten en sms of dergelijke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik ook, als je Vodafone hebt moet je ff bellen dan krijg je je geld terug
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internet is bij T-Mobile gratis, dus waarschijnlijk heeft ze gewoon heel veel gebeld in een korte tijd :-)

Uitzetten van data netwerk:
Instellingen > Algemeen > Netwerk > Dataroaming uitzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt