Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de goedkoopste printer met aanschaf en printkosten??

Ik ben van plan een nieuwe printer aan te schaffen omdat mijn printer die ik nu heb niet zo mooi print en duur is in printen +hij is niet draadloos maar dat maakt mij niet zoveel uit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
495

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet niet vooral letten op de aanschafprijs, maar hoe duur de inkt is die je wil gaan gebruiken en of er alternatieven voor zijn. Daar zit hun winst, en de jouwe!
Ik heb goede ervaringen met de Canon printers (pixma serie). Er zijn diverse sites op internet die officieuze cartridges verkopen die minstens even goed zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook: de Canon IP 4100. Cartridges zonder chip gekocht bij Inkt.nl. Of 123inkt.nl. Vervelend gepiel en de kleuren kloppen voor geen meter voor zover ze het nog doen...
Wil ook graag nieuwe printer.

Andere antwoorden (1)

De meest populaire producten zijn meestal niet voor niet het populairst. Die kun je iig eens onder de loep nemen (dus reviews opzoeken bv).
http://tweakers.net/pricewatch/cat/57/printers-en-scanners.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding