Als je via hotmail of yahoo een mail hebt gestuurd, kan je die nog intrekken/terughalen?

Toegevoegd na 1 uur:
iedereen een +1 er is niet echt een fout antwoord ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
28.7K

Het beste antwoord

nope.. Als je gmail gebruikt kun het trouwens wel zo instellen dat het een paar seconden duurt voordat ie je mail daadwerkelijk verstuurt, in die seconden kun je dan nog op de "undo" knop drukken..

Toegevoegd na 13 minuten:
wil je dit ook in jouw gmail account?: ga in gmail naar settings, labs, en vink enable aan bij de optie "undo send". Er staan ook nog heel veel andere interessante opties voor je mail in labs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee. Verzonden is verzonden.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm, probleempje dan.
+1
Nee helaas kan dat niet. Maar als je een verkeerde mail hebt naar een persoon kan je er wel een mailtje achteraan sturen met de verklaring. En verzonden is ook echt verzonden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms wordt deze optie ondersteunt: 'bericht intrekken'. Ik weet niet of Hotmail/Yahoo die dienst ondersteunen.
Dit werkt echter sowieso alleen als de ontvanger 't bericht nog niet binnengehaald heeft. Als de ontvanger bijv. continue zijn mailbox laat checken, dan is er geen redden meer aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt +1
Het is al gezegd, maar nee dat kan niet bij Hotmail. Blijkbaar heeft Gmail het wel, wellicht is dat een constructie dat gebruik maakt van een soort Active Directory.
AD wordt vooral binnen bedrijven gebruikt en vanaf Exchange/Outlook 2003 is het mogelijk om je verzonden berichten in te trekken, mits het nog niet geopend is bij de ontvanger.