Ik zou zeggen OpenOffice, gewoon in de gratis variant van word dus maken en afdrukken. Neem aan dat het niet om grote hoeveelheden en/of hele speciale dingen gaat maar om een persoonlijk iets.

Voor professionelere zaken moet je naar programma's als Photoshop icm InDesign gaan kijken maar dat is zeker niet gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is het leuk om met een foto te werken, je kunt hiervoor een leuk programma (gratis) gebruiken, ga naar www.picknik.com en je upload een foto en je kunt er teksten en frames omheen maken, afdrukken en je hebt je uitnodiging, succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
malware op de site van picknick.com !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry? Nooit gehad!!!
Deze vond ik goed werken, je kunt er een foto in uploaden, maar ook leuke dingen zoals chocoladewikkels maken voor een persoonlijke tractatie, en zelf uitprinten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een voorblad maken van een weekblad
met eigen foto + tekst op:
http://bighugelabs.com/magazine.php

Toegevoegd na 1 minuut:
Klik om te vergroten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je publisher hebt dan kun je ze heel gemakkelijk daar mee maken...

WORD bied in mindere maten dezelfde mogelijkheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze site vele ontwerpen en je kan tekst toevoegen en uitprinten:

http://www.123printcards.com/birthday1/

http://www.greetingsisland.com/posting/prints/categories.asp?c=Birthday&p=print&page=1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
via hotmail:)