Waar vind ik een site waar ik een online manege plattegrond in 3D kan maken?

Weet iemand waar ik een site kan vinden waar ik een online manege kan maken, maar dan bedoel ik een plattegrond, in 3D?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (4)

Je zou dan google sketch up kunnen downloaden, hiermee kan je namelijk 3d gebouwen maken en dus ook je manege namaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet echt online, maar downloaden: met google sketchup kun je bijna alles in 3D maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
online gaat niet echt lukken denk ik maar google sketch up is ook een heel handig programmatje je snapt precies hoe het werkt ik zou het eens proberen als ik jou was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blender is ook een goed programma, maar dit is ook om te downloaden en gratis. Zowel Blender als Google SketchUp zijn betrouwbaar, dus die kun je gewoon downloade zonder de angst voor virussen.