DEP op internet explorer

Als ik internet explorer opstart krijg ik de hele tijd een melding dat bingbar niet werkt en dat internet explorer wordt uitgeschakeld door DEP, hoe kun je dit uitzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Kan je 1 raad geven stop met t gebruiken van IE neem firefox of google chrome als browser bv
IE is al vele jaren bewezen gebleken als een onbetrouwbare browser die zo lek is als een mandje
Eh bing is een searchengine van microsoft en willen daarmee google verdringen
Ga werken via firefox of google chrome ben je beter af als met t baggerproduct als een IE

Toegevoegd na 30 minuten:
Sommige websites, waaronder msn.com, gebruiken nieuwe technieken om de
activiteiten van internetgebruikers te monitoren.
De nieuwe methoden zijn voor computergebruikers nauwelijks te detecteren.
Zogenaamde supercookies
Wereldwijd word bv een hotmailadres niet geaccepteerd door vele forums e.d.
Wereldwijd gezien firefox 1
Google chrome 2
IE 3
Ranglijst en bron:

http://internet-browser-review.toptenreviews.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

DEP is een functie van Microsoft Windows dat bedoeld is om schade van virussen te voorkomen, alleen geeft het meer problemen dan voordelen, dus kun je het beter uitzetten als je zelf een fatsoenlijke virusscanner geïnstalleerd hebt. In de bronnen hieronder staat een link over hoe dat moet.

Ik hoop dat je er uit komt en dat het probleem daarmee opgelost is.

Tweekaz.