Ik wil vanaf mijn pc thuis de paarden op stal in de gaten kunnen houden. Weet iemand of dit bijvoorbeeld kan met een webcam? Alvast bedankt! Brenda

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (6)

Je kan camera's kopen en ophangen. Via de pc kun je dat dan zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn speciale camera's voor paardenhouders ,met een passende resolutie en lichtgevoeligheid, draadloos te verbinden met computer tv of video
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Het is wel zo dat je internet nodig hebt voor het streamen (bekijken van cam beelden op PC of dergelijk).
En dat kan nog flink oplopen in kosten.
Je kan ook beveiligingscamera kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan er camera's voor kopen hangt er wel van af welke camera's je koopt (heb zelf een camera voor mijn paard in de gaten te houden)sommige camera's hebben software die je moet installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een draadloze camera is natuurlijk de handigste oplossing. Hier een paar voorbeelden:
http://www.minicamera.nl/draadloze_camera-c-25.html
Als er een pc of laptop in de (buurt van) de stal is, kun je ook met een gewone webcam aan de slag. De beelden kun je dan thuis live bekijken. Daar zijn verschillende websites voor zoals deze: http://ww.com/dilliecam
Pieter2011
12 jaar geleden
Jouw vraag hangt af van je situatie.
Als jouw PC dicht bij de stallen staat kun je het mogelijk af met een bedraadde of draadloze webcam.
Anders zul je in de stal moeten zorgen voor een computer die op het internet is aangesloten.
Dan kun je een verbinding tot stand brengen van jouw thuis computer naar de computer in de stal. Sluit daar dan een webcam op aan. Er zijn programmatjes te koop zoals RADMIN , die een makkelijke verbinding van jouw computer naar de andere kant van de wereld kunnen verbinden waardoor je dan kunt meekijken wat elders aan de hand is en zelfs van thuis uit op die computer kunt werken.
FRank