waar kan je je plaatje die je bijv bij photoshop heb gemaakt op een forum zetten. welke site heb je daar voor nodig?

als je eeen plaatje op photoshop heb gemaakt dan wil je hem bijv op een forum zetten.
maar welke site heb je daar voor nodig?
dus ik zoek een site waar je je plaatje kan uploaden en je de url krijgt!
wie o wie weet er een?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je hem upload, vergeet hem niet op te slaan als JPG
Tis een tip.

Het beste antwoord

bij tinypic.com kan je direct en zonder registratie aan de gang.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Megaupload.com
speedyshare.com
rapidshare.com

Speedyshare is de gebruiksvriendelijkste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijnalbum.nl is wel makkelijk, en imageshack.com is zonder registratie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tinypic heb ik een hele tijd gebruikt, je hoeft geen account aan te maken en is zeer makkelijk in gebruik.
Als je, je foto's/plaatjes wilt bewaren raad ik je Photobucket aan, gebruik ik ook al een hele tijd en het is ook helemaal niet moeilijk te gebruiken.

Toegevoegd na 4 minuten:
En nog meer sites als je geen Tinypic/Photobucket wilt gebruiken:

Imageupload (.org), fotopocket (.nl), postimage (.org), freeimagehosting (.net), 2share (.com), speedyshare (.com), megafileupload (.com), uploadfile (.org) of sendspace (.com)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ImageShack is hiervoor een geschikte site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste site hiervoor is www.flickr.com. Je kunt dan allerlei verschillende links naar je afbeelding kopieëren.

Zodat je de afbeelding gewoon tussen de tekst weer kunt geven.