Jazeker dat is redelijk snel en als U op deze Android nog de Mini Dolphin browser installeert ( perfecte GRATIS app) zult U het ervaren als ideaal !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De WildFire is nou eenmaal niet echt een supersnelle telefoon. Het zal dan ook de hardware zijn die ervoor zorgt dat het internet niet zo snel lijkt. Je zal er daarom niet het maximale uit de verbinding halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de firmware snel is dan is dat zeker genoeg