hoe lettertype pc veranderen?

ik heb tuneup utilities en ik deed optimaliseren . en hij heeft mij lettertype van mijn internet browser , email , enz verandert. ( de interface ) weet iemand hoe ik dit kan veranderen terug?

Toegevoegd na 1 uur:
PS ik werkt met windows 7 dus antwoord dat al gegeven is is geen optie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (1)

Naar je bureaublad, rechtsklik, 'Eigenschappen', tabblad 'Vormgeving', 'Geavanceerd'.

Hier kies je onder 'Item' hetgene aan wat je aan wilt passen (bijv. 'Actieve titelbalk'). Dan kun je een lettertype, kleur en de grootte voor de tekst kiezen die in de titelbalk verschijnt van elk venster.