Wat is een het beste en handigste programma om een dagboek bij te houden op de computer ?

Gratis alstublieft.

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb al van een paar mensen gehoord dat ik dit programma moet gebruiken:

http://www.splinterware.com/products/idailydiary.htm

Dat wil ik ook, maar de ene zegt dat het betalend is,
en de andere zegt dat het gratis is. Ik weet het niet.
Daarom vraag ik jullie tips.
En ik heb liever dat alleen ik dat kan lezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

http://www.mydiary.nl/

Je kan zelf instellen of het publiek is of prive.

Toegevoegd na 51 seconden:
of gewoon met word (open office is gratis dan heet het write)

Toegevoegd na 2 dagen:
na toevoeging: bij deze link kan je ook prive bijhouden dan kan niemand het lezen en het is zeker te weten gratis.

Toegevoegd na 2 dagen:
De link die jij geeft is ook gratis, maar kan ook betalend, bij onderstaande link staat aangegeven wat de gratis versie kan en wat de betalende versie voor extra's biedt
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Google calendar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stuur jezelf elke dag een mail,via Gmail bv.
of gebruik je kladblok.tekst kopieeren en opslaan.
13 jaar geleden
Bij www.mydiary.nl kan je een dagboek bijhouden. Je kunt via 'onderhoud' beslissen wanneer je wilt dat anderen het lezen en reageren op een vraag bijv. of wanneer je privé wilt schrijven.