Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een account aan maakt op girlscene ziet iedereen dan je gegevens?

Er staat dat je je telefoon nummer, poscode, woonplaats, adres+ huisnummer en achternaam moet invullen!
Is dit wel veilig?
Kan iedere gebruiker dit zien?

Ik hoop dat jullie mij kunne helpen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
716

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het goed is zou privé-informatie privé moeten blijven, maar voor de zekerheid kun je overwegen welke informatie ze ècht nodig hebben (bijvoorbeeld een mailadres) en of ze wel een telefoonnummer nodig hebben.
Voorbeeld: moeten ze je codes sms'en? Of gaan ze je bellen/sms'en met reclame? Als het niet echt nodig lijkt, vul ik bij telefoonnummer gewoon een nummer in als 0101234567, en bij namen weleens gewoon ABC Hippo ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, er zijn regels ingesteld, en andere gebruikers kunnen dit niet zien. GirlScene gebruikt deze gegevens om reclame en nieuwsbrieven te versturen.

Toch zou ik ze niet invullen, je hoort steeds vaker dat gegevens openbaar gemaakt worden door ongelukjes, kijk maar naar Facebook, een recent voorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet nooit al je gegens achter laten is niet verplicht.
Mijn inderen hebbben ook alle 2 een eigen account aangemaakt en hebben alle 2 geen gegevens achtergelaten.
Gewoon zomaar wat invullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding