Als je een account aan maakt op girlscene ziet iedereen dan je gegevens?

Er staat dat je je telefoon nummer, poscode, woonplaats, adres+ huisnummer en achternaam moet invullen!
Is dit wel veilig?
Kan iedere gebruiker dit zien?

Ik hoop dat jullie mij kunne helpen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is zou privé-informatie privé moeten blijven, maar voor de zekerheid kun je overwegen welke informatie ze ècht nodig hebben (bijvoorbeeld een mailadres) en of ze wel een telefoonnummer nodig hebben.
Voorbeeld: moeten ze je codes sms'en? Of gaan ze je bellen/sms'en met reclame? Als het niet echt nodig lijkt, vul ik bij telefoonnummer gewoon een nummer in als 0101234567, en bij namen weleens gewoon ABC Hippo ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, er zijn regels ingesteld, en andere gebruikers kunnen dit niet zien. GirlScene gebruikt deze gegevens om reclame en nieuwsbrieven te versturen.

Toch zou ik ze niet invullen, je hoort steeds vaker dat gegevens openbaar gemaakt worden door ongelukjes, kijk maar naar Facebook, een recent voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet nooit al je gegens achter laten is niet verplicht.
Mijn inderen hebbben ook alle 2 een eigen account aangemaakt en hebben alle 2 geen gegevens achtergelaten.
Gewoon zomaar wat invullen.