Hoe blokkeer je deze spam van greetz@mailing.greetz.nl?

In Outlook krijg ik telkens spam van deze mail. Alles wordt met urgentie verzonden en krijgt een vlaggetje, dus negeren werkt niet. Ik heb er al een regel van gemaakt om de mail als ongewenst te markeren en te verwijderen, maar toch komen er mails doorheen. Ik kwam erachter dat er een optie is om ze te blokkeren, maar als ik naar de blokkeer-optie ga, staat die bij mij in het lichtgrijs en kan ik hem niet aanklikken en ze dus niet blokkeren. Iemand een idee hoe dit kan?

Antwoorden (1)

Het is een groot probleem, voor velen.
De mail komt niet van Greetz, of greetz@mailing.greetz.nl, maar van steeds wisselende adressen, waardoor een filterregel weinig effect heeft.
De optie voor het blokkeren van afzenders wordt soms grijs weergegeven omdat deze afzender op de lijst met veilige afzenders staat (denkt Outlook). Daarnaast gebruiken spammers trucs om de lijst met veilige afzenders te omzeilen.

De mails blokkeren met Spamfighter of Mailwasher kan (beter) werken:
https://www.spamfighter.com/SPAMfighter/Lang_NL/Product_Info.asp
https://www.mailwasher.net/
SimonV
een jaar geleden