Wetende dat het Appvalley-domein dubieus is, zou je waarschijnlijk twijfels hebben over Appvalley, toch? Misschien blijf je er zelfs vanaf.

Een ding is zeker; je moet wegblijven van hun oorspronkelijke domein. Elke Appvalley-link die eerder is gemaakt Februari 10, is niet veilig. Klik hier nooit op. Daarom moet u voorzichtig zijn met waar u op Appvalley-links klikt. Als u erop klikt op een website, zorg er dan voor dat de website de nieuwste Appvalley-link biedt.

Appvalley heeft een nieuwe URL, wat een stuk veiliger is om te gebruiken. Helaas heeft hun nieuwste domeinlink nog niet veel verkeer ontvangen. Wat dat betekent is dat hun oude dubieuze link degene kan zijn die online beter zichtbaar is. Dat is wat er meestal gebeurt als er een domeinswitch is. Dus wees voorzichtig.

Zo kunt u veilig de veilige Appvalley-link kiezen.

Wees voorzichtig met websites die de Appvalley VIP-link. Als iemand u een Appvalley-link aanbeveelt of stuurt, bekijk deze dan goed.
Gebruik alleen deze link https://app-valley.vip/. Je moet voorzichtig zijn. Het enige verschil tussen hun oude en nieuwste domein is een koppelteken. Je moet op het koppelteken letten in hun nieuwste URL.
fremar
3 jaar geleden
Dreamit
3 jaar geleden
Hey ik heb deze versie geïnstalleerd maar telkens als ik iets wil installeren gebeurd er niks?