Hoe kan een mail terecht komen bij de verkeerde?

Hoe kan een mail terecht komen bij een vreemde , terwijl je wel het goede e mail adres (ze leken totaal niet op elkaar)in hebt gevuld?

Toegevoegd na 3 uur:
Diegene die de mail ontvangen heeft staat niet in mijn bestand, ken ik ook niet.
Ik kreeg namelijk een mail terug met de reactie dat deze mail vast niet voor haar bestemd was.
De enige overeenkomst is dat ze beiden dezelfde provider hetnet.nl hebben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

is het naar een persoon die je kent? kan ook zijn dat je een noreply adres wilde beantwoorden is mij ook wel een overkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of het is zoals je hebt iemand met een mail naam: stel voor: lalala
die l kan natuurlijk ook een hoofdletter i zijn en dat je dat niet ziet omdat je misschien je letter typ hebt aangepast of het programma is zo geprogrameerd ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het nog nooit meegemaakt en heb er 10 duizenden verstuurd.