Wat is "Dealply" en hoe kan ik hem verwijderen?

Hallo,

Ik heb al heel vaak gescand met "Spybot" en die duidt telkens weer "Dealply" aan als een geïnfecteerd bestand. Als ik de problemen laat repareren, dan kan hij alle andere problemen wel verwijderen, maar "Dealply" niet, hij zegt namelijk dat het nog te diep in het systeem zit. Na wat opzoek werk 'zou' je de "add" kunnen verwijderen via configuratie scherm, maar daar is hij niet te bespeuren.

Hoe moet ik dit nu oplossen?

Met vriendelijke groeten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

DealPly is een browser add-on die verschillende online koopjes en aanbiedingen weergeeft terwijl u aan het surfen bent. Het wordt voorgesteld als een toepassing die u helpt om geld te besparen, omdat de laagste prijzen van de beste shopping websites worden weergegeven, waaronder Amazon en eBay. De browser plug-in heeft zijn eigen officiële websites op dealply.com en heeft ook verschillende distributeurs, wat betekent dat de toepassing gebundeld kan worden met gratis programma's.

Adwcleaner zou deze malware kunnen verwijderen.

Tweede keus is Malwarebytes.

Toegevoegd na 10 uur:
Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag.
SimonV