Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik de startpagina 'Qone' weg en google terug?

Ik krijg op mijn 'nieuw tabblad' steeds een of andere zoekmachine als startpagina. Ik heb alle instellingen nagekeken op Chrome maar ik krijg de zoekmachine er maar niet uit. Hoe krijg ik google weer terug?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je naar start gaat en dan computer zie je bovenin "een programma wijzigen of verwijderen". als je die aanklikt krijg je een lijst met programma's. zoek daar Qone, dan rechtermuis klik erop, en dan verwijderen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Aj, dat is een browser hijacker. Heb je waarschijnlijk binnengehaald samen met een gratis download van een of ander programma.
Door bijvoorbeeld SpyHunter te gebruiken krijg je dit weer verwijderd.
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Qone is er definitief af! ^.^

Andere antwoorden (2)

download eens AdwCleaner, dat haal je hele computer leeg met startpaginas en adware
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een programma zoals hierboven genoemd zal vast werken maar, ik zou eerst even rond kijken bij je geïnstalleerde programma's (configuratiescherm) en daar verwijderen wat er verdacht uitziet. Vaak staat er naast de naam geen uitgever bij. Als je niet zeker weet even de naam opzoeken.

Hierna even in je browser bij extensies kijken en verwijderen wat je zelf niet hebt toegevoegd.

Probeer dan nog eens je startpagina te veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding