Iedereen kan zich aanmelden bij burgernet. Aanmeldingen worden niet eerst gescreend.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is ook onmogelijk om iedereen te screenen. Om te beginnen al omdat men niet weet wie er achter het telefoonnummer zit, waarmee iemand zich aanmeld.

Zou het doel ook helemaal voorbij streven. Mensen met een strafblad kunnen immers ook prima nog een bijdrage leveren bij het vinden en opsporen van vermiste mensen of verdachten. Het is in ons land gelukkig niet zo dat mensen met een strafblad meteen voor de rest van hun leven worden afgeschreven en nergens meer aan mogen deelnemen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+, Niets aan toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien worden ze wel gescreend maar weet jij dat niet. Tegenwoordig is privacy alleen nog maar een leenwoord uit het Engels.