je moet blijkbaar de personen die op de foto staan benoemen ze horen officieel tot je vrienden lijst ?
ik heb dit ook een keer gehad blijkbaar iemand die beweerde dat ik niet was die ik was
en dus beweerde facebook in een melding dat ik niet was die ik was
ik vond het nog een gestapo achtig gedoe eigenlijk door mijn vrienden te moeten benoemen
maar goed kijk ook even op je pc of alles daar goed is ?
want ik vermoed dat daar dan ook je account opeens geblokkeerd is ?
misschien kan je daar wel je 06 nummer toevoegen ?
capthavoc