Beveiliginscamera's zie uitleg

Overal zijn er tegenwoordig wel beveiligingscamara',ik vraag me af of die ook op kerkhoven zijn. Ik zou t nt prettig vinden als ik bij n graf bloemen leg en dat word opgenomen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ook - nee, speciaal - op kerkhoven vindt vandalisme plaats.
Dus ook daar zijn er veelal bewakingscamera's.
Zie link:
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Tast dat niet te veel de privacy van de bewoners aan...
Ik zou het niet willen als ik daar lag in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alsof je dan nog iets te willen hebt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je weet nooit;-) En wat ik dan ook doe..ik wil wel privacy;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha, ha ..... ach een bosje bloemen of een plantje kan toch geen kwaad?
Helaas, ook op en bij begraafplaatsen blijkt camerabewaking geen overbodige luxe. Soms wordt zelfs een specifiek graf in de gaten gehouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me best voorstellen dat er beveiligingscamera's op een kerkhof hangen. Tegenwoordig ben je nergens meer veilig.

Wat is er mis met een camera terwijl jij een bloemetje legt? Ik voel me meer bekeken bij het winkelen zodat ze kunnen bijhouden hoeveel winkels ik bezoek ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons hangen ze (NOG) niet, maar er wordt al wel koperen letters van graven afgestolen!! Echt belachelijk en respectloos vind ik het, maar het gebeurd. Dus de camerabewaking is geen overbodige luxe.