Wat betekent @AvgErrorCode_0x0253 %FILE% = "C:\Program Files\AVG\AVG8" @AvgErrorCode_0x0020?

Niet te doen, mijn pc lijkt helemaal op zijn kop te staan. Als ik AVG wil openen krijg ik bovenstaande melding. Wil ik naar het forum van AVG (om te vragen wat dit betekent) is de site zogezegd altijd in onderhoud.
Dus hoop ik dat iemand van GV weet wat dit zou kunnen betekenen en wat ik kan doen om AVG te kunnen bewerken (momenteel kan ik hem noch openen noch verwijderen, telkens dezelfde mededeling).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080611054206AAdtTf4

Het beste antwoord

Op het AVG-forum wordt daarover het volgende gemeld:

Je kan in dat geval even het volgende proberen.
In de instellingen van Internet Explorer kan je best "virus checking after downloading" uitschakelen.

Gebruik de AVG uninstall/cleanup utility en voer die uit (in Vista en Windows 7 met de rechtermuisknop aangeven dat dat als administrator moet gebeuren.

http://www.avg.com/filedir/util/support/avgremover_en.exe

Na het heropstarten, verwijder je deze mappen:

C:\Program Files\AVG or C:\Program files(x86)\AVG (voor 64-bit versie van Windows)
C:\ProgramData\AVG9
C:\ProgramData\AVG8
C:\Users\\AppData\Roaming\AVG9
C:\Users\\AppData\Roaming\AVG8

En dan zou die weg moeten zijn.