Er moet een versleutelingsmethode ingesteld zijn. WEP kan, maar is verouderd, WPA of WPA2 is beter. Dit is te zien op het tabblad wireless security van de linkedsys configuratiewebsite.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga eens naar : 192.168.1.1 (in URL balkje) , bij Linksys is het normaal zo : Vooralleer je toegang krijgt MOET je je beveiligingscode invullen.
Mvg , Yoshy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok maar als ik hier standaard admin invul kom ik er ook. Waar in de settings kan ik dan het wachtwoord wijzigen?