Virus Mihay.exe, hoe verwijder ik het? het is een malware bestand en bevindt zich in de folder C:/Users/Tom/AppData/Roaming/yvad

het is een malware bestand en bevindt zich in de folder C:/Users/Tom/AppData/Roaming/yvad

hoe moet ik het verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon even een backup terugzetten.

Antwoorden (4)

Deze even downloaden en installeren als het niet lukt in de gewone modus moet je even opstarten in veilige modus met netwerkmogelijkheden (start op tijdens bootscherm f8 indrukken)
en laat hem scannen
capthavoc
12 jaar geleden
In veiligmodus even met je virusscanner scannen en hem laten verwijderen, je kan ook eventueel nog een anti malware virusscanner gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste moet je altijd een goede virusscanner hebben die het virus al tegenhoud voordat het op je computer komt en natuurlijk ook niet allemaal random dingen downloaden zonder te weten of de site wel betrouwbaar is
en ten tweede zou ik gewoon je Windows opnieuw installeren (wel alles backuppen) dan weet je zeker dat er geen restjes nog op zitten

(y)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga even langs bij Panda voor een gratis online scan.

Je moet wel eerst een bestandje downloaden. Klik op "scan your pc" en volg de instructies op.

Toegevoegd na 4 minuten:
En natuurlijk zorgen dat je voortaan altijd een goed anti virus programma op je pc hebt draaien, die je dagelijks update, goed instelt en regelmatig een volledige scan laat doen. Voorkomen is beter dan genezen.