Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

AVG van Grisoft. Het is volledig gratis en werkt perfect. Zelf gebruik ik het ca. 12 jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik gebruik sinds kort Avast, een gratis virusscanner die goed uit de testen komt.

Ik had altijd McAfee (gratis bij internet abonnement), maar pas was in het nieuws dat het één van de slechtsten is, ik ben dus wat gaan experimenteren met deze gratis virusscanner en tot op heden meer dan tevreden, de pc is er zelfs sneller doorgeworden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik altijd avg. Let op met downloaden dat je de gratis versie neemt
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Zelf gebruik ik hitmanpro. Die scant automatisch als je je pc/laptop opstart en geeft de eventuele virussen aan en verwijdert ze vaak ook. Erg handig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de consumentengids van april is Avira de beste gratis virusscanner, ik gebruik zelf die van microsoft, microsoft security essentials.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.avira.com/en/avira-free-antivirus
COMODO is zo handig en overzichtelijk,dat ik geen andere meer wil:

http://www.comodo.com/products/free-products.php

Er staan trouwens méér (gratis) producten ,welke nét zo optimaal bescherming bieden als deze antivirusscanner.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee.
Alleen een test versie is gratis.
(of je moet het illegaal downloaden)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
huh?
onder andere AVG, Avira, Avast en nog wel een paar andere zijn goede, volledige gratis virusscanners hoor.
Microsoft Security Essentials is volgens de technische experts van het tijdschrift C'T de beste. Het enige nadeel is dat deze maar 1x per dag update.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon mcafee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Volgens mij is dat alleen maar tegen betaling verkrijgbaar.
Als je een Windows Microsoft computer hebt kun je het beste MICROSOFT SECURITY ESSENTIALS downloaden en installeren.
Je bent dan gegarandeerd beschermt. Zeker wanneer je deze altijd in verbinding hebt staan met internet. Dan is Microsoft security essentials helemaal up to date
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding