Wat betekent "Sécurité et respect de la vie privée PayPal" van de Franse PayPal?

Ik wil wat aanschaffen uit Frankrijk en betalen met PayPal. Ik heb nog niet zo lang PayPal en ik begrijp niks van het schermpje wat er staat. Ik vermoed dat het iets met veiligheid te maken heeft:

L'utilisation de PayPal est-elle sécurisée ?
PayPal protège vos informations bancaires grâce aux meilleurs systèmes présents sur le marché pour la sécurité et la prévention contre la fraude. Lorsque vous utilisez PayPal, vos informations financières ne sont pas communiquées au vendeur. Une fois votre paiement réalisé, un reçu vous sera envoyé par email pour faire suite à cette transaction.

Kan ik dit veilig aanklikken? De site vertrouw ik wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De vertaling:

Is het gebruik van PayPal beveiligd?
PayPal beschermt uw financiële informatie met de beste systemen op de markt voor beveiliging en preventie tegen fraude. Wanneer u PayPal gebruikt, wordt uw financiële informatie niet meegedeeld aan de verkoper. Zodra uw betaling is voltooid, zal een ontvangstbewijs worden verzonden via e-mail in reactie op deze transactie

Ik zie geen reden om het niet aan te klikken, behalve dat ik geen PayPal meer gebruik sinds ze WikiLeaks boycotten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De titel betekent 'veiligheid en privacy' (letterlijk : respect voor het priveleven) met Paypal.
En daarna volgt inderdaad het hierboven al keurig vertaalde veiligheids- en privacystatement van Paypal zoals die eigenlijk in alle talen geldt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tekst lijkt te vertrouwen, maar die is gewoon standaard. Kan iedereen overal op laten verschijnen.

Belangrijker : Is de URL van de site betrouwbaar :
- HTTPS ?
- certificaat geldig ?
- URL begint met www.paypal.fr of www.paypal.com