Mijn whatsapp is gehackt, wat nu?

Ik heb het vermoeden dat mijn Whatsapp is gehackt. Een contact heeft mij een screenshot gestuurd van een Whatsappgesprek tussen mij en 'een vriend', en 'een vriend' heeft diegene niet is tussen z'n contacten staan. Ik ken veel mensen die goed Whatsapp kunnen hacken, en ik weet bijna zeker dat mijn Whatsapp is gehackt. Ik wil hier heel graag wat tegen doen, want ik wil natuurlijk gewoon wat kunnen bespreken op 'app zonder dat het afgelezen wordt. Heeft iemand hier ervaring mee? Weten jullie wat ik hier tegen kan doen? Alvast bedankt voor de tips.

Amienymus.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
WhatsApp-berichten staan op je telefoon opgeslagen. Misschien kun je een goede antivirusapp installeren zoals Avast!.

Antwoorden (1)

Neem contact op met whatsapp zelf. die kunnen je vast verder helpen. de email van whatsapp: support@whatsapp.com