waarom wordt altijd achtergrondmuziek bij mij kanaal op youtube geblokeerd en bekende kanalen zoals : Stuk TV / Enzoknol niet ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Omdat Youtube beter controleert op auteursrechtelijk materiaal?

Antwoorden (1)

Enzo Knol en Stuktv gebruiken achtergrondmuziek die ze gekocht hebben of muziek die gewoon gratis is. Als jij een liedje van bijv. Major Lazer gebruikt en je geen toestemming hebt om die te gebruiken, wordt de muziek gedempt omdat je anders inbreuk maakt op andermans rechten. Gebruik bijvoorbeeld muziek van NoCopyrightSounds of Kevin Macleod (incompetech.com). Die zijn gratis te gebruiken dus YouTube dempt ze niet.