Kan ik alle bestanden in de map ''C:\Gebruikers\Gebruiker\AppData\Local\Temp\'' verwijderen?

Dus gewoon alles selecteren in de map en shift+delete drukken. Volgens mij zit er een virus in die map.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Ja, over 't algemeen kunnen alle temp-mappen leeggemaakt worden - maar die zeker.
Echter, je virusscanner zou dat virus zelf al hebben moeten verwijderen of verwijderen op 't moment dat je die map opent.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je PC scannen:
www.pandasoftware.com/activescan

Enkele topredenen van virussen:
-Geen virusscanner geïnstalleerd
-Geen firewall geïnstalleer
-Automatische updates staat uit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Goed antwoord van mmm. Maar, je komt daar een paar bestanden die zich niet laten verwijderen, omdat ze in gebruik zijn. Maar de rest kan weg.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...en soms is 't een heel geklooi om net die 2 bestandjes te vinden die in gebruik zijn... Vooral als je heel veel bestandjes hebt. Na al die jaren kan Windows nog steeds niet fatsoenlijk een map leeg maken...
AWM
14 jaar geleden
Dat probleem heb je alleen maar als je dat met Verkenner doet. Inderdaad. Maar ja, dat moet je ook niet doen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
FreeCommander, of zoiets?
AWM
14 jaar geleden
Ja, ik kan niet zonder. Ik gebruik dan 'SpeedCommander', maar dat is meer van het zelfde.