Wat wil zeggen:prestatie waarschuwing intensief CPU gebruik door internet explorer ? dit zie ik geregeld verschijnen op mijn computerscherm

dit zie ik nu 2 maanden verschijnen
mijn gedrag op het niet is niet veranderd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je hebt Norton internet security 2011?
Die geeft een melding als je processor intensief bezig is en geeft aan door welk programma.
Je weet dan dat je computer mogelijk trager reageert. Handig want je kan daar rekening mee houden, je kan het betreffende programma aanpassen en je weet dat het, in dit geval, door een veilig programma gebeurd.
Stel dat er een virus of trojan bezig is krijg je daar de melding van en kan je actie ondernemen.