Hoe verwijder je Windows Live Messenger essentials beta versie 2010

Hallo ik heb de nieuwe msn, windows live essentials beta versie 2010. Maar ik wil die niet op mijn computer want ik vind het maar niks. Ik kan hem niet verwijderen omdat die windows live installer niet werkt bij mij. Maar om een nieuwe windows live installer te installeren heb je ook windows live installer nodig dus dat schiet niet op. Ik heb het al geprobeerd met revo uninstaller en ik heb het ook al geprobeerd met de mcconfig-truc. Maar niks helpt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ga naar start-> configuratiescherm->zoek naar Software/Programma's en onderdelen. Dubbel klik. Even MSN icoontje zoeken, recht klikken en Verwijderen klikken. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat werkt niet want dan krijg ik een error met ''Windows live installer werkt niet meer''