Hoe kan ik audio delen in een Zoom meeting Windows laptop?

Ik heb vandaag een nieuwe Acer Aspire 3 laptop aangeschaft. Het is belangrijk dat ik muziek kan delen in een Zoom meeting van Soundcloud en Spotify.
Helaas lukt dit niet. Het geluid is niet hoorbaar of er klinkt een nauwelijks hoorbaar "alien" geluid. Als ik Spotify en Soundcloud gewoon normaal gebruik hoor ik wel de muziek.

Mis ik ergens een instelling?

5 maanden geleden
in: Software
TurfGraver
5 maanden geleden
Soundcloud en Spotify spelen af op uitgang.
Zoom luistert naar ingang (microfoon).
Om uitgang naar ingang te routeren zou je software moeten gebruiken met alle risico's van dien (rondzingen). Kan wel.

Geef als eerste antwoord