Muziektekens invoegen net als tekst, kan dat?

Is er een mogelijkheid om muziektekens in tekst in te voegen op dezelfde manier als bv webdings of wingdings in Word?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
5.1K

Het beste antwoord

Probeer eens op deze site te zoeken en dan denk ik dat je MetDemo fonts moet hebben:

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus het komt er eigenlijk op neer dat je lettertypes kunt downloaden voor Word, zo ook met muzieknoten. Mocht er op deze site nou niets staan, dan kun je in Google zoeken op "Fonts music notes Word"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik had mezelf dat ook al eens afgevraagd, als muzikant zijnde. En na wat googlen was ik op de volgende pagina gekomen:
http://www.zdnet.nl/help/49120/muziektekens-gebruiken-in-microsoft-word/

Het werkt perfect:
♯♪♫♭♮♯ (alleen hier ziet het er een beetje klein uit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Maar die tekens krijg je gewoon in Word door ze als symbool in te voegen. Hoe maak je dan een G-sleutel, F-sleutel, fermate, da capo-teken enzovoorts?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, de sleutels vind je daar bv niet. Maat her is wel een goede tip!