Is het mogelijk dat ik Word en Powerpoint gratis kan downloaden?

Hoi,

Ik heb al een tijdje een nieuwe laptop, en daar heb ik Powerpoint en Word op gekregen maar dat was alleen uitproberen voor een maand of 2. Dus nu moet ik er voor betalen, is er een manier waarop ik Powerpoint en Word gratis kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.3K
Castle
6 jaar geleden
Niet op een legale manier.
paulus811
6 jaar geleden
Is er een manier dat jij gratis voor mij komt werken?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mocht Libreoffice je niet bevallen, kan je ook nog voor WPS Office gaan. Dan heb je Word, Powerpoint en Excel (van WPS Office uiteraard). Het enige nadeel is dat je bij het opstarten weleens kleine (wegklikbare) advertenties tegenkomt. Bronnen:
- https://www.wps.com/

Antwoorden (2)

Voor niets gaat de zon op. Word en Powerpoint zijn op een legale manier niet gratis te krijgen.
Je kunt wel Libreoffice gratis downloaden. Daarbij zitten Writer en Impress: daarmee kun je bestanden van Word en Powerpoint bewerken.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+Bewerken, maar natuurlijk ook gewoon een heel nieuw bestand mee opbouwen.
De enige manier om deze programmas gratis te krijgen is als student.