kun je instellen dat een foto selecteren en slepen naar een andere folder in windows 10 altijd kopieren is ?

nu lijkt het erop of het willekeurig de ene keer verplaatsen is en de andere keer kopiëren. hoe werkt dat ?

Toegevoegd na 15 minuten:
in 2 verkennersschermen van google drive map naar one drive map is kopieren, van box sync map naar one drive map is kopieren, maar van one drive map naar one drive map is verplaatsen, zie ik nu. kan ik dat aanpassen?

6 jaar geleden
in: Software
2.4K

Het beste antwoord

Het is niet willekeurig...

Sleep je van, en naar dezelfde schijf, dan zal windows default voor verplaatsen kiezen. (tenzij je gelijktijdig de Ctrl-toets in drukt (windows toont dan een plusje bij het icoontje).

Sleep je van de ene naar de andere schijf, dan kopieert windows het bestand.

Wen jezelf aan altijd ook de Ctrl-toets in te drukken en je probleem is opgelost
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Selecteren wat je wilt kopieren of knippen klik op de rechter muisknop en je kunt kiezen wat je wilt.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Yep :-)
Er zijn meer wegen naar Rome.