Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een update herstellen?

ik heb een windows 10 laptop en ineens ging hij een update doen nou dat wilde ik niet want ik vind het super irritant die nieuwe update. hoe kan ik dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Open het Configuratiescherm en selecteer Programma's en onderdelen. In het linkerpaneel klik je op Geïnstalleerde updates weergeven.

De lijst met alle geïnstalleerde updates zal worden weergegeven. Klik met je rechtermuisknop op de te deïnstalleren update en selecteer Verwijderen.

Toegevoegd na 2 dagen:
Als het de "Creators Update" betreft: ga naar Instellingen, Bijwerken en Beveiliging, Systeemherstel, en kies dan "Vorige Windowsversie".
(Lees meer...)
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk dat xlsl het heeft over de creative update? van de meeste andere updates merk je namelijk vrij weinig. Je kan via Instellingen ook terug naar de "Vorige" versie van windows 10, dit kan binnen 30 dagen van de update. Helaas heb ik onlangs geen update uitgevoerd dus weet niet exact waar deze knop te vinden is.
SimonV
6 jaar geleden
Bedankt voor de tip, ik heb zelf geen W10...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding