Wat zijn de Nederlandse commando's om in Outlook (2013) in de takenlijst alleen de taken te zien?

In Outlook kan je je taken filteren met weergave instellingen > geavanceerd. In de Engelse versie van Outlook vul je dan in 'Message Class' 'contains' 'Tasks'.
In de lijst zie je dan niet meer alle gevlagde emails - alleen je taken.
Alleen krijg ik dit niet voor elkaar in de Nederlandse versie!!! Weet iemand de commando's hoe ik dit in de Nederlandse versie kan instellen?
Alvast heel erg bedankt!

Toegevoegd na 1 dag:
Uiteindelijk ben ik er zelf achter gekomen: filter op map (In Map) en dan de naam van de map waarin je taken staan (bij mij is dat 'Tasks')

Picture for question
6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om alleen de taken in Outlook (2013) te zien, kun je de volgende commando's gebruiken: 'Ctrl + Alt + V' om de takenlijst te openen en 'Ctrl + Shift + T' om de takenlijst te sluiten.
Bronnen:
een maand geleden