Hoe kan ik afbeeldingen aan een audio bestand toevoegen?

Goeiedag,

Van de week heb ik voor een schoolproject interviews afgenomen en ik zou graag afbeeldingen waarop ik de naam en functie van de geinterviewde gasten.

Ik heb de afbeeldingen uitgewerkt en nu wil ik ze aan mijn audio file toevoegen.

Windows Movie Maker geeft aan dat ik eerst een plaatje moet uploaden, maar ik wil eerst de muziek uploaden en aan de hand van een tijdlijn op de juiste plaatsen de afbeeldingen toevoegen.

Is er een ander gratis programma waarmee ik dit wel voor elkaar zou kunnen krijgen of hoe zou ik dit kunnen doen in Windows Movie maker?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
6K

Antwoorden (2)

Windows Live Movie maker kun je het beste gebruiken. Wat je kunt doen is gewoon eerst maar een random afbeelding erin zetten die zolang is als de lengte van de intervieuw. En dan op plekken waar je een afbeelding wil die invoegen. (Door de random afbeelding te knippen) Als je daarna achtereenvolgend de afbeeldingen van de personen doet (wat ik begreep) kun je de random afbeelding er anders ook nog altijd uithalen.

Dus het er gewoon mee doen. Andere progamma's kosten vaak geld. Eventueell zou je iMovie nog kunnen gebruiken maar dat kan alleen als je Apple laptop hebt of de iPhone app downloaden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
en trouwens je kan geen afbeeldingen toevoegen aan een audio bestand. Je kan wel een video maken met een audiobestand.
Met photo story 3
Is al een oud origineel Windows programma maar werkt zelfs nog op W10.
Het leuke is dat de foto's het ritme van de muziek aanhouden en het heeft zelfs het ken burns effect.
Alles is makkelijk aanpasbaar.