Google Drive is te benaderen via een gmail-account en My drive is van Microsoft. Vaak is dit handig in combinatie met een mailaccount zodat je bijlagen direct kunt opslaan. Beiden geven een bepaalde hoeveelheid gratis opslag en wanneer die opslag vol is kun je bij gaan betalen voor meer ruimte.
Neem Dropbox mee in jouw overweging, verreweg de meest gebruiksvriendelijke van alle cloud diensten.
Mocht je apple-producten hebben dan is iCloud ook erg handig en voor opslag boven de 10gb ook de goedkoopste.

Toegevoegd na 2 uur:
10GB < met hoofdletters want dat maakt een enorm verschil.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
gb=GB?
ronron1212
6 jaar geleden
@RoqueTrader????
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Prima @RoqueTrader 10gb moet zijn 10GB, staat voor Gigabyte.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@JVerschuur
Zie verbetering die ik al gemaakt had, jouw reactie kan het verwarrend maken voor hen die dit lezen zonder ICT achtergrond.
ronron1212
6 jaar geleden
@JVerschuur dacht je dat ik dat niet wist maar iedereen begrijpt het antwoord echt wel ook zonder hoofdletters. gb of GB
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@JVerschuur
Laat het hier maar bij, ik vind dat je een goed antwoord onnodig moeilijk hebt gemaakt en daarbij de vraagsteller ten nadele.
GB/gb zijn dingen waar je je niet zo druk om hoeft te maken, wanneer het al aangepast is kun je gewoon aanvulling geven op de vraag en niet je eigen punt doordrukken.
Ik hoop dat de vraagsteller voldoende informatie heeft om verder te kunnen met clouddiensten.