Wanneer gaat Windows 7 updaten als je je laptop na hem lang niet gebruikt te hebben weer opstart?

Ik heb mijn laptop een maand of 4 niet gebruikt. Vorige week heb ik hem weer eens opgestart en erop gewerkt. Er zit Windows 7 op. Ik verwachtte dat die wel zou gaan updaten maar dat gebeurde niet. Hoe maak je dat hij dat gaat doen? Op mijn desktop zit ook Windows 7 en die heeft in deze maanden wel updates gehad.

7 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Het kost tijd voordat de updates gezocht en gedownload zijn, dus waarschijnlijk is je laptop daar mee bezig, maar nog niet met het installeren van de updates.
Windows 7 gaat dus waarschijnlijk een volgende keer updaten nadat je je laptop hebt gebruikt.