Waarom hoor ik de bijgevoegde muziek niet in een pptx op een imac ?

k krijg verschillende ppt toegezonden via mail ... veel met muziek bij ... als ik deze ppt afspeel op mijn iMac of macbook kan ik ze wel bekijken doch de bijbehorende muziek hoor ik niet ? Mijn geluid staat wel op :) ... Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die ppt volledig met alles kan bekijken en beluisteren ? Nu open ik ze met keynote .

7 jaar geleden
in: Software
TurfGraver
7 jaar geleden
Heb je hier iets aan? https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_powerpoint-mso_imobile/no-audio-for-the-free-powerpoint-version-for-ipad/784b5ed0-20b7-403f-966b-fda2bf1e2e4c

Het beste antwoord

Keynote kan niet overweg met geluid in een powerpoint. Download Open Office for Mac als gratis alternatief voor Word, Powerpoint etc.
7 jaar geleden
doralien
7 jaar geleden
Is office for mac gratis ?????????????
Inekez1
7 jaar geleden
Open Office wel.
Microsoft Office niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Best niet downloaden via softonic. Beter: https://www.openoffice.org/download/