Is het vandaag de dag nog mogelijk om ios 10.2 te jailbreaken?

of bestaat dat niet meer, jaren geleden gedaan met redsn0w maar dat was met ios 5 en 6. hoe zit dat nu en kan dit nog uberhaupt?

7 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Nope, het blijft bij een Semi jailbreak, maar die is ook niet helemaal zuiver op de graat.
(betalen voor volledig functionele Cydia e.d.)
Apple heeft meer dan ooit haar best gedaan om de exploits op te ruimen in 10.2,
en frequentie waarmee de updates komen(en oudere releases niet meer worden ondertekent) maakt het voor de jailbreakers een machteloze exercitie deze te jailbreaken(wat betekent dat je er weer een zer0 day tegenaan moet gooien)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
macuser2000
7 jaar geleden
betekent dit dat het afgelopen is met het jailbreaktijdperk? ;(
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, maar niet elke release zal jailbroken zijn...
Vaak waren dat al de 'keystone' releases zoals 7.0, 8.0, 9.0...