Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er extensie voor Firefox om tekst te kopiëren?

Normaliter kopieer je tekst met [Ctrl] C. Als ik bij www.fbto.nl informatie over hun verzekeringen wil kopiëren, lukt dat niet met Firefox.
De variabele "dom.event.clipboardevents.enabled" in Firefox op false zetten, helpt niet.
De Firefox-extensie RighttoClick is niet meer te vinden.

Met Chrome werkt het dankzij de extensie "Allow Copy".
Met het algemene programma Textify (om foutcodes te kopiëren), gaat het enigszins.

Wie gebruikt een extensie voor Firefox die echt werkt?

SimonV
7 jaar geleden
in: Software
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, die bestaat. Ik heb er een geel pijltje dat naar links wijst voor op mijn menubalk van Firefox staan. Even opzoeken bij welke add-on die hoort: het heet RightToClick. He, maar de auteur heeft die verwijderd uit de te downloaden extensies. En toch werkt het op mijn apparaat, want ik heb er recent nog zulke tekst mee gekopieerd....
Hier kan je er nog een spiegel van downloaden: http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/righttoclick,1.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor de zekerheid even geprobeerd, en ja hoor ik kan tekst over verzekeringen op de door jou vermelde site kopiëren. Dus het werkt echt nog.
(Lees meer...)
Amadea
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Fantastisch!
Ik had gezien dat de auteur RightToClick verwijderd had en kon verder geen andere link vinden. Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Probeer de koekjes schoon te maken. Als dit niet helpt, moet u de extensie verwijderen en opnieuw installeren. Ik heb herhaaldelijk gehoord over dit soort problemen. Misschien had de extensie updates.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding