Hoe kan mij Nividia GPU mijn beeldscherm laten herkennen?

Ik heb gisteren een USB Dockingstatation aangelosten op mijn laptop. Op dit Dockinstation heb ik weer scherm aangelosten. Alleen als ik nu naar mijn Nividia GPU configuration scherm wil gaan geeft hij aan het hij mijn beeldscherm niet herkent bij mijn Nividia GPU.
Mijn scherm werkt voor de rest gewoon goed.

Iemand een idee hoe ik hem kan laten herkennen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk kan dat niet omdat het een USB-beeldscherm betreft, die dus niet is aangesloten op de videokaart maar er zelf eentje heeft.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
oke, is er geen andere manier waardoor hij herkent kan worden. Want nu kan ik bijvoorbeeld geen game spelen omdat hij dan niet speelt op de GPU van Nividia.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wordt het beeldscherm wel herkend als je het direct op de laptop aan sluit?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, het beeldscherm werkt voor de rest prima.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zijn de drivers van zowel de gpu als de docking station up to date? In principe zou de docking station geen problemen op moeten leveren namelijk
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De drivers zijn van allebei up to date.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan niet omdat het via de usb gaat heeft het docking station zelf een GPU