Hoe weet je of een productsleutel van Microsoft Office al gebruikt is?

Ik heb vorig jaar via mijn werk Office 2016 aangeschaft maar volgens mij heb ik die nog niet geïnstalleerd op één of nadere laptop. Hoe kom ik daar achter?

Toegevoegd na 47 minuten:
nadere moet uiteraard andere zijn.

7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om te controleren of een productsleutel van Microsoft Office al gebruikt is, kun je deze invoeren op de website van Microsoft. Als de sleutel al gebruikt is, zal de website je hierover informeren.
Bronnen:
4 maanden geleden