Ik wil een e-mail doorsturen. Hoe doe ik dit nu?

Ik ben het kopje ,,doorsturen" kwijt. Hoe krijg ik dit terug?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
3.5K
SimonV
7 jaar geleden
Welk programma gebruik je?
Cryofiel
7 jaar geleden
Heb je de gebruikelijke Control-F al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
gewoon ff goed zoeken :P

Antwoorden (2)

Gezien een vraag van twee jaar geleden ( http://www.startpagina.nl/v/computers-internet/software/vraag/474821/mailadres-gaan-melding-https-dub ) vermoed ik dat het gaat om Hotmail/Outlook. In dat programma gaat het doorsturen als volgt:

Je klikt op het bericht dat je wilt doorsturen.
Dan op het pijltje dat rechts naast Beantwoorden in de bovenste balk staat.
Als onderste keuze heb je daar Doorsturen, daar kies je dus voor.
Verder wijst het zich denk ik vanzelf wel. Zo niet, dan vraag maar verder!
Amadea
7 jaar geleden
Bij mij kan ik "Forward" gebruiken.

Bovenin de balk staan op een rijtje :
Compose > Delete > Reply > Reply All en "Forward"

Als je Forward aanklikt krijg je een heel nieuw kopje dat je moet invullen : to , cc , bcc en subject . Send (versturen) en klaar is Jasser.

Succes!