hoe installeer ik whatsapp op de computer (Apple)?

Ik heb het zonet gedownload op https://www.whatsapp.com/download/. Maar dan komt een code in beeld en ik weet niet wat ik er mee moet. Zo'n internetcode, ik heb nooit geweten hoe het werkt. Ik moet dus de code scannen en ik moet ook verbinding maken met wifi... maar ik heb al wifi? Als bijlage voeg ik een screenshot daarvan erbij.

Bij voorbaat dank

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Ga op je computer naar web.whatsapp.com.

Open WhatsApp op je telefoon.

Op Android: Ga naar Chats-scherm > Menu > WhatsApp Web.

Op Nokia S60 en Windows Phone: ga naar Menu > WhatsApp Web.

Op iPhone: ga naar Instellingen > WhatsApp Web.

Op BlackBerry: ga naar Chats > Menu > WhatsApp Web.

Op BlackBerry 10: Veeg vanaf de bovenkant van het glas naar beneden > WhatsApp Web.

Op Nokia S40: Veeg vanaf de onderkant van het scherm naar boven > WhatsApp Web.

Scan met je telefoon de QR-code die op je computer verschijnt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit was precies wat ik nodig had. Ik heb namelijk nog nooit zo'n code gescand, dus ik wist niet wat ik moest doen. Ik dacht: moet ik nu een foto maken? In elk geval: met jouw antwoord kon ik whatsapp gemakkelijk installeren.

Andere antwoorden (1)

gewoon doen wat staat bij je toestel type staat, de rest hoef je niet op te letten
die wifi is gewoon een algemene melding.

Toegevoegd na 8 minuten:
die wifi melding gaat ook over de wifi op je telefoon ik mag er vanuit gaan dat je binnenshuis je smartphone op wifi hebt afgestemd

scan de code met de telefoon de rest regelt zich vanzelf
capthavoc
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
de computer is dat een toestel type?
capthavoc
7 jaar geleden
Nee je smartphone. de gegevens van je telefoon over whatapps moeten op de computer gezet worden
dus heb je een iphone of een android phone ? of windows phone volg de aanwijzingen start dan whatapp op je telefoon.
klik instelllingen dan zie je de whatsapp web
klik aan en richt je camera op de code die je in beeld ziet op de pc