Zijn er openbare computers waar je programma's op kan downloaden/installeren?

Bijvoorbeeld in de bibliotheek? Ik zoek een computer waar je makkelijk video's op kan bewerken. Ik heb zelf geen geld om een dure computer te kopen. Zijn er openbare computers die sterk genoeg zijn om zware software als video edit programma's te gebruiken? Het moet ook mogelijk zijn dat deze programma's op de p.c. opgeslagen blijven en dat ik niet telkens dit programma moet installeren.
Op de meeste openbare computers die ik gebruikt heb kan ik niks downloaden of verwijderd hij automatisch al het gedownloade materiaal.

8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja, er zijn openbare computers waar je programma's op kan downloaden en installeren. Dit is afhankelijk van de instellingen van de computer. Controleer of de computer toegang heeft tot het internet en of er voldoende ruimte is op de harde schijf.
Bronnen:
4 maanden geleden