Hoe kan het dat ik niet een film naar iTunes kan importeren?

Ik heb films gewoon in de map 'Mijn Video's' maar kan ze niet naar iTunes verslepen...? En als ik op 'bestand' druk bij iTunes en op 'bestand aan bibliotheek toevoegen' druk dan gaat het ook niet. Het zijn wel gedownloade films.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (4)

Itunes staat niet alle videoformaten toe. MP4 en Quicktime zal wel gaan, maar andere formaten niet. Dat is kennelijk een bewuste keuze geweest.

Bestaat jouw film uit bijvoorbeeld een DVD indeling met een AUDIO_TS en een VIDEO_TS map, dan is die niet in te lezen.

Wil je zo'n video toch in iTunes gebruiken (bijvoorbeeld om die af te spelen op je iPod) dan moet je de videofilm eerst converteren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Soms lukt het niet om een MP4 bestand te importeren. Je kan die in QuicktimePro openen en kiezen voor Save As. Kies dan "Save as Reference Movie". De import zal dan wel lukken.

Toegevoegd na 5 minuten:
In de link een artikel om DVD's eerst om te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je via WIFI een film op je PC heb die je via iTunes kunt afspelen zijn er wel "gratis" apps voor handen die je kunt gebruiken om die FILM op je iPhone (mogelijk ook i POD) te streamen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet moeilijk hoor.. :P gewoon deze site gebruiken, met dit programma kan je alles in het juiste formaat zetten. duur wel een tijdje, maar je kan de qualiteit en alles instellen. suc6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je de films eerst converteren naar het iPod formaat met HandBrake;