Hoe wordt een 2-dimensionaal beeld, 3-dimensionaal gemaakt in deze animatie?

Als je de animatie ziet, begrijp je wat ik bedoel!
Je vindt de animatie ook als je bij Youtube naar: 'Breitner animatie' zoekt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (2)

Je kunt zoiets eigenlijk alleen maken met 3DsMax/Houdini/Maya. De objecten zijn met behulp van één van de bovengenoemde programma's in 3D objecten nagebouwd. Er is geen andere techniek beschikbaar om zo van een 2D foto de 3D diepte te creëren zoals in het Youtube filmpje....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
er zijn meer programma's dan 3DsMax/Houdini/Maya waarmee dit kan. als je wilt kan dit zelfs met photoshop, sony vegas en after effects. Leer je feiten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou nou nou, koningimer beetje dimmen.... Ten eerste is Photoshop uitgesloten(Pixels vs Voxels) En ten tweede heeft het bedrijf waar ik werkzaam ben een soortgelijke trailer gemaakt voor Amsterdam Museum waar geen AfterEffects/Vegas aan te pas is gekomen, en uitsluitend door bovengenoemde pakketten is samengesteld....
Zie: https://www.youtube.com/watch?v=lrqqQIChz90 Het gaat erom dat niet één pakket het kan, het is een beetje 'best of both worlds' ....
Je kunt ook after effects gebruiken zoals volgens mij ook in je voorbeeld is gebruikt.
Deze tutorial kan je dat wel leren: http://www.videocopilot.net/tutorials/virtual_3d_photos/