is microsoft office 365 en 2010 hetzelfde?

Ik moet voor school MS office 2010 Pro aanschaffen maar is office 365 hetzelfde? en zit er veel verschil tussen 2010 en 2013?
En zo nee weet er dan iemand een goede site waar ik MS office 2010 pro kan kopen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Nee, Microsoft Office 365 is een abonnement op Microsoft Office, je betaalt dus (gewoonlijk) per maand. Microsoft Office 2010 en Microsoft Office 2013 zijn beide niet als abbonnement, maar als software waar je maar eenmalig een bedrag voor hoeft te betalen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Betaal je niet per jaar (365 dagen)?